Ekonomi

Ticaret Bakanlığı e-ihracatın payını artırmayı hedefliyor

Ticaret Bakanlığı, oluşturduğu destek paketleriyle e-ihracatın genel ihracat içindeki payını yüzde 1,5’ten yüzde 10’a çıkarmayı hedefliyor.

Ticaret Bakanlığı’ndan yapılan açıklamaya göre, oluşturdukları destek paketleri ile genel ihracat içinde yüzde 1,5 olan e-ihracatın payını yüzde 10’a çıkararak, Türkiye ihracatçısının ihracatta aktif ve etkin rol almasına öncülük edecekler. dünyada hızla yükselen sınır ötesi e-ticaret pazarı. Yardımcı olunması amaçlanmaktadır.

Bu kapsamda, e-ihracat yapan hak sahibi firmalar, dijital pazaryeri tanıtımı, sipariş karşılama hizmeti takviyesi, depo kiralama esası, hedef ülke e-ticaret paydaşlarından alınan online mağaza ve hizmet bazında, pazar yeri komitesi tüketim eki, e-ihracat teşviki sağlayabilir. ek, pazara giriş. ihtiyaçları, raporun temeli ve uluslararası pazar entegrasyonunun güçlendirilmesi olarak desteklenmektedir.

Ticaret Bakanlığı tarafından hazırlanan e-ihracat destek paketi ile firmaların ve KOBİ’lerin, pazar yerlerinin ve perakende e-ticaret sitelerinin tüm e-ihracat ekosistemini kapsayacak biçimde e-ihracata hazırlanması ve online teşhir Türk ürün ve markalarının dış pazarlarda ve pazar yerlerinde tanıtılması. Firmaların e-ihracat yapmasına olanak sağlayacak E-İhracat Konsorsiyumları ve Türkiye E-İhracat Platformu’nun kurulması ile ilgili faaliyetlerin giderlerine destek olmak üzere yurt dışı siparişlerin hızlı teslimatının sağlanması giderlerine destek olunabilir.

Açıklamada, dünya ticaretinde aktif ve aktif rol almak, ihracatçı ve imalatçıların bitmeyen ticari hayattaki pazar paylarını korumak ve büyümek için gerekli tüm imkanların kullanıldığı da savunuldu. sınırlarının daha etkin bir şekilde genişletilmesi ve ihracatın geliştirilmesi adına e-ihracat ayağının güçlendirilmesi ve geliştirilmesidir. kaydedildi. – ANKARA

haber-adilcevaz.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu